Header Ads

ALHAMDULILLAH 15 FEBRUARI

Entri khas sempena hari lahir Naz! 15 Februari ini. Age is just a number. Bersyukur dengan nikmat umur kita. Suatu pertambahan umur yang penuh dengan 1001 matlamat yang akan dan belum dicapai. Yang sudah tercapai itu, syukur Alhamdulillah.


15 FEBRUARI DAN NAZEERAH

Tak lupa juga kepada semua yang lahir bulan Februari. Selamat hari lahir buat anda semua. Tahun 2020 ada 29 hari Februari susah jumpa 29 Februari. Bulan paling sedikit harinya adalah Februari. Haha.

Nazeerah Neuroscience enthusiast
Official Logo of Nazeerah

Naz ada satu cerita, suatu hari terjumpa girl ini dia sales person from sebuah syarikat di Malaysia. Naz bercakap dengan dia bukan main rapat padahal bukan kawan rapat pun, dan baru jumpa rasanya. 

Dia buat peneranganlah berkenaan barang yang dia jual itu, dan Naz rasa menarik tetapi mestilah kena double bincang dengan bos Naz dulu waktu ketika itu.

Jadi, last discussion kami, Naz atau that girl yang tanya dulu macam tetiba soalan itu menjelma LOL. Kau lahir bulan berapa weh? Naz jawab Februari. Haaaaaa patutlah boleh masuk semacam je dengan that girl. LOL and LOL lah kami dekat situ. Masing-masing satu kepala. Haha.

Tetapi tak boleh kata sebab sama lahir bulan jugak kan? Kalau dah ok, ok jugak tak kisah bulan berapa. Subjektif pengalaman from Naz.

Entri blog berkaitan:




Tiada ulasan

Copyright© (2018-2020) Nazeerah. All Rights Reserved.. Dikuasakan oleh Blogger.